Wednesday, May 15, 2013

Harinya semakin hampir ... bersediakah aku?


Assalamualaikum,

Berbelah bagi antara nak tulis ke tak ? Dalam hati memang excited Tuhan saya yang tahu ... cuma bila bercerita nanti takut orang anggap riak la pulak . Niat nak mencatatkan kenangan indah mungkin disalah ertikan oleh orang yang membaca . Terpulang la kan ? Itu hak masing-masing ...

Kami dah mula packing barang-barang masuk bag ... baru la bersemangat sikit .. masa lapang yang ada sikit-sikit tu digunakan untuk study mana-mana yang patut untuk memudahkan urusan kami di sana nanti . Kadang akak baca buku panduan , kadang-kadang tu akak bukak youtube sambil buat kerja .. layan video2 berkaitan umrah . 


Tak tau la kenapa akak agak sensitif lately ... baik dengan kawan mahupun ahli keluarga sendiri .. semalam dah bengkak mata sebab terasa hati dengan abang misai . Senang sangat terasa hati .. even hal remeh-temeh pun boleh buat akak sentap ... sebab period ke emosi tak stabil ni ? harap perasaan ni tak melekat dalam diri . Kalau boleh tak nak susahkan hati dengan perkara-perkara negatif ... maybe sebab banyak sangat memikir lately ... maybe .





2 comments:

ch@ said...

smg semuanya dipermudahkan ye kak.
jgn lupa doakan utk kita sekali.
in shaa Allah.

yantisa said...

Insya Allah cha .
Moga semua kawan2 dapat ke sana juga di usia muda .

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails