Monday, July 15, 2013

Parcel dah dipos ...


Assalamualaikum , 
Parcel untuk Atie , Mas Zull , Sheila dan Fiza Abd Rahman dah dipos via pos laju tengahari tadi . Insha Allah esok or lusa sampai la ke tangan korang ya . Harap suka la dengan pemberian yang tak seberapa dari kami ya .

Untuk atie , akak ada sertakan bersama hadiah misteri sebab atie adalah salah sorang pengujung setia blog akak sejak dulu lagi ... dan ada jugak parcel untuk cha , pemilik blog hijau cantik ... walaupun kita jarang berinteraksi di alam maya sekarang sebab masing-masing sibuk , akak harap ikatan persahabatan yang dibina tak akan putus . 

Untuk kengkawan yang lain , jangan la terasa pulak ya ... akak ni berblogging ikut mood .. kalau mai mood rajin tu akak akan pi menjengah ke blog kawan-kawan .... bila penyakit M melanda , nak buat entry di blog sendiri pun malas ... lagipun apa yang ditulis di sini hanyalah catatan diari harian kami ... tak banyak cerita or info yang boleh dicedok .. cerita banyak berkisah tentang rutin harian seorang ibu beranak lima ... so faham-faham je la kan .. ada cerita suka , duka dan termasuk la meroyan sekali sekala.

Ok la stop sini dulu ... banyak kerja menunggu ... nak berterawih kejap dengan Nisha , yang lain dah ke masjid . Then , sambung buat kerja sekolah . 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails