Friday, March 14, 2014

We did it again

Sejarah kembali berulang ... tahniah anak-anakku ... team Pantun kitaorang menang peringkat Zon ... tahun lepas kami ke peringkat kebangsaan ... walaupun dengan masa latihan yang cukup singkat kami berjaya menewaskan team Sabah dan WP Labuan dan mara ke suku akhir . Besarlah harapan agar anak-anak ini mampu ke peringkat yang sama tahun ini ... tapi kita hanya merancang , Allah yang menentukan .. tahun ni saingan makin sengit .... apapun kami akan cuba buat yang terbaik .

Bersama Cikgu Mas ... jurulatih pantun sekolah kami.

Meen naik ambik hadiah .. so proud of you girl .

aksi mereka semasa memperkenalkan diri .

anak-anakku sedang berjuang .

baju yang akak jahit .. akak tak berapa pandai jahit baju kurung pesak .. nak upah pulak kos jahit semakin naik ... so inilah yang termampu akak buat untuk team pantun kami .. ala-ala Prof Muhaya . Hari kedua cuma tukar baju dan tudung pink ... 



Kejayaan kembali berulang .. dinobatkan sebagai pemantun terbaik .. she really worked hard for it .. she did her own study , buat pantun sendiri .. emak pun kagum dengan kesungguhan dia .. kalau la Meen bersungguh-sungguh macam ni juga dalam pelajaran lagi mak suka . Minggu depan dah nak exam .. emak yang risau sebab banyak yg Meen tertinggal sebab fokus ke aktiviti koko .

Bergambar dengan naib johan yang cantik2 belaka  ...  but my girls looked so sweet and ayu . Doakan kami di peringkat seterusnya ... usaha milik kita , rezeki milik Allah .

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails