Wednesday, March 25, 2015

Rasa itu sudah semakin hilang



Assalamualaikum.

Lama sungguh kami tidak bersiaran di rumah sini ... rasa rindu itu sudah hilang . Semangat untuk bercerita itu makin hari makin pudar . Banyak perubahan yang berlaku .. ada peristiwa suka , ada juga yang menyebabkan sakitnya tuh di sini ...

Sudah semakin berkurang rasa untuk bagitahu orang apa yang dilalui kami ... ini bukan bermakna tiada cerita-cerita bahagia daripada kami .... Alhamdulillah atas nikmat Allah yang tak putus-putus kepada kami sekeluarga .

These changes make me so happy ... maybe dari luaran orang nampak suram ... macam tak happy .. kurang ceria berbanding dulu ... masa berubah , begitu juga manusia . Ada yang beranggapan akak sekarang dalam keadaan stress ... no I'm not . Masalah dalam hidup sentiasa datang dan pergi ... bohong la kalau tak stress langsung ... tak normal la kalau tak pernah rasa stress . Allah kan ada ... bila ada masalah , dah tak nak bercerita di alam maya or kepada semua orang . Akak lebih memilih sekarang . There are a few people yang akak betul2 percaya untuk berkongsi ... among them are my family members dan kawan2 rapatku .. my BFF dari sekolah menengah lagi .

Syukur Allah hadirkan insan-insan yang cukup istimewa dalam hidup kami . Tak perlulah menilai kami ... kami bahagia dengan cara kami sekarang . Doakan yang baik-baik untuk kami .

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails